כך נדע לבחור את מסלול הלימוד המתאים עבורנו

עפר גדנקן No Comments on כך נדע לבחור את מסלול הלימוד המתאים עבורנו

למה חשוב ללמוד לתואר אקדמי? אילו מקצועות מובילים כיום? ואיך נדע לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורנו?
ריאיון עם שולי הלל- מנהלת מדור רישום בקמפוס החרדי אונו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איך אדע מהו התחום המתאים לי ביותר?

לכל אחת מאתנו יש חלום להצליח, לממש את הכישורים שנתן לנו הבורא, להיות מוערכות בעקבות העשייה שלנו ולהרגיש סיפוק מכך שעשינו את מירב ההשתדלות שלנו בתחום הלימוד והתעסוקה.  אני פוגשת כל הזמן נשים ובנות שמשתפות אותי ברצון שלהן לפרנס בית של תורה בכבוד, לעסוק בחינוך או בנוער בסיכון, להיות בתפקידים משפיעים, ליהנות בעבודה מאתגרת וכו'. בפגישות שלנו אני מספרת להן על תוכניות הלימוד שלנו, על האופי והתכנים של כל אחת מהן וביחד אנחנו מוצאות את המסלול האישי והמתאים ביותר עבורן.

 

אלו תחומי לימוד אתם מציעים לנשים?

 

  • A. בחינוך וחברה עם מיקוד בילדים ונוער בסיכון – מסלול לימודים שכולל קורסים מרתקים כמו פסיכולוגיה התפתחותית, הדרכת הורים, ייעוץ מניעתי, עבריינות נוער, CBT ועוד. מה שמאפשר למסיימות המסלול להשתלב בעבודה בחינוך הבלתי פורמלי, בוועדות השמה, בהדרכה ולווי של נוער בסיכון וכן להשתלב בפרויקטים חברתיים ברשויות המקומיות, במשרד החינוך, ברווחה וכו'. לבעלות תעודת הוראה ניתנת אפשרות להשלים לימודים אלו בשנה וסמסטר בלבד!

 

  • B.A. במנהל עסקים עם התמחות בראיית חשבון – המקצוע המוביל והמתגמל בעולם העסקי. אצלנו באונו הלימודים הללו מועברים על ידי המרצים הטובים ביותר בתחום והבוגרים והבוגרות שלנו השתלבו במשרדי רואי החשבון הגדולים בישראל ובתפקידים פיננסיים נחשבים. בהחלט מכובד!
  • B.A. במנהל עסקים עם התמחות בפרסום ושיווק – התוכנית האקדמית היחידה בישראל בפרסום ותקשורת שיווקית. יש לנו מאות בוגרים ובוגרות מהמגזר החרדי שכבר השתלבו בעבודה במשרדי פרסום מובילים, בחברות גדולות ובתפקידי דוברות ויח"צ. 
  • LL.B במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש – לימודים המאפשרים לעסוק בניהול ופיתוח מערכי הדרכה, ריכוז גיוס כח אדם, ייעוץ קריירה וניהול משאבי אנוש.

 

  • B.A. במשפטים – עריכת דין. הלימודים הללו מעניקים גם ידע נרחב שמאפשר קידום משמעותי בתפקיד ובשכר במגוון תחומים. לכן, התואר הזה מספק מענה אידיאלי גם למי שלא יודעת עדיין בוודאות באיזה תחום תרצה לעסוק. בעלי התואר במשפטים משתלבים בתפקידים שונים בבנקים, ברשויות מקומיות, בחברות פיננסיות שונות ועוד.

למה חשוב ללמוד לתואר אקדמי דווקא?

ראשית, בשנה וחצי האחרונות הוכח באופן חד משמעי כי בעלי השכלה אקדמאית נפגעו פחות עקב הקורונה וזאת משום שרבים מהם הוגדרו כעובדים חיוניים במשק. מדובר ברואי חשבון, עורכי דין, אנשי חינוך ואף אנשים שעוסקים במגוון תפקידים בגופים פיננסיים שונים. מעבר לכך, תואר אקדמי נדרש כתנאי סף להתקבל למקומות תעסוקה רבים. הנתונים מוכיחים כי הוא משפר את כושר ההכנסה וב"ה התוצאות מדברות בעד עצמן: אלפי בוגרים ובוגרות של הקריה האקדמית אונו מביאים פרנסה מכובדת הביתה! מוזמנות לשאול אותם…

נשמח ביחד את מסלול ההצלחה האישי שלכן. מוזמנות לדבר איתנו: 072-223-7551



0 תגובות